Hopp til innhold

Har du penger til gode fra oss?

Sist oppdatert for 2 måneder siden

Noen ganger er det faktisk slik at det er vi som skylder deg penger, og ikke omvendt. Hva som da skjer med tilgodebeløpet ditt avhenger litt av hvor mye informasjon vi har tilgjengelig. Du skal ikke foreta deg noe.

Er tilgodebeløpet under 198 kroner?

I tilfeller der beløpet du har til gode er under 198 kroner, så vil dette automatisk trekkes fra på neste regning fra oss.

Har du over 198 kroner til gode?

Så lenge vi har kontonummeret ditt, så vil alle beløp over 198 kroner bli utbetalt til deg på kontoen din.

Tilgodebeløp utbetales ved forfallsdatoen som står på fakturaen. 

 

Jeg har over 198 kroner til gode, men har ikke fått pengene på konto?

Vi trenger kontonummeret ditt for å kunne utbetale pengene til deg. Vi betaler ut til samme kontonummer som innbetalingene kommer inn fra. Det vil si at dersom du er ny kunde og ikke har gjort en innbetaling enda, vil vi ikke ha mulighet til å utbetale pengene automatisk, og du vil da få tilgodebeløpet trukket fra på neste regning.

 

Jeg ønsker pengene utbetalt, ikke overført til neste regning

Dersom du ønsker pengene utbetalt på konto, trenger vi kontonummeret ditt.
Ta kontakt med kundesenteret vårt, så registrerer vi det for deg.

Jeg er ikke kunde lenger, men har penger til gode

Inaktive kunder vil få tilgodebeløp opp til 2500,- automatisk utbetalt, med mindre det er utestående skyldig beløp på fakturaavtalen. 

Var denne artikkelen nyttig for deg?

5 av 9 synes dette var nyttigTakk for din stemme!

Relaterte artikler

Finner du ikke det du leter etter?