![Jeg angrer – hvordan benytter jeg angreretten? Nærbilde av plante](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcdn.sanity.io%2Fimages%2Fza6ku0ko%2Fprod%2Fd0487bd68e8f32674c9b84df771d0a4607e47905-3595x5393.jpg%3Frect%3D0%2C1401%2C3595%2C1798%26w%3D128%26h%3D64%26blur%3D20&w=3840&q=100)
Jeg angrer – hvordan benytter jeg angreretten?
Angrerett i henhold til angrerettloven § 8
Du har i henhold til Angrerettloven mulighet til å angre din bestilling av produkter og tjenester. Angreretten er fra dagen etter inngåelse av avtalen/ordrebekreftelse og 14 dager frem i tid. Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du gjøre dette på én av følgende måter:
- Sende inn en digital henvendelse
- Ringe vårt kundesenter på telefon 51 90 80 90
- Sende inn angreskjema per post
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender melding om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper.
Dersom angreretten brukes må du bære kostnadene som eventuelt foreligger. Har du bedt om at tjenestene skal startes før angrefristen utløper, vil du måtte betale et beløp som står i forhold til det som er utført eller levert fram til du underrettet oss om at du ønsket å gå fra avtalen.
Vi viser ellers til Vilkår og Særskilte opplysninger til leveranse og installasjon av varmepumpe.