Jeg angrer – hvordan benytter jeg angreretten?
Angrerett i henhold til angrerettloven
Du har i henhold til angrerettloven mulighet til å angre din bestilling av produkter og tjenester. Ved utførelse av installasjon, utløper fristen for å angre 14 dager etter avtalen ble inngått, likevel slik at angreretten ikke kan gjøres gjeldende etter installasjonen er fullført.
Ved kjøp av produkter, utløper fristen for å angre 14 dager fra dagen etter du har mottatt produktet. Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du gjøre dette på én av følgende måter:
- Sende inn en digital henvendelse
- Ringe vårt kundesenter på telefon 51 90 80 90
- Sende inn angreskjema per post
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender melding om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper.
Dersom angreretten brukes kan du være forpliktet å bære eventuelle kostnader bruk av angreretten medfører. Har du bedt om at tjenestene skal startes før angrefristen utløper, vil du måtte betale et beløp som står i forhold til det som er utført eller levert fram til du underrettet oss om at du ønsket å gå fra avtalen.
Vi viser ellers til Vilkår og Særskilte opplysninger til leveranse og installasjon av elbillader.